For further Information and application request, please contact:

Professor: Juliana Cândido Custódio
Phone: (41) 3271-1812
E-mail: juliana.custodio@pucpr.br

Fanpage ECA

English Semester

Dear Students,

We are glad to inform that PUCPR School of Communication and Arts is offering courses in the areas of: areas of communication and theater entirely in English. These courses are primarily available to our students from the School of Communication and Arts School but students from other Schools are welcomed to participate. Our English Semester is also attended by international students, so you will have a chance to interact with people from various cultures and have an international perspective on the topics you will be learning in class.

COURSES

13h25 -16h45

LabCOM - Auditório

Paulo Roberto Ferreira de Camargo

Tuition fee: same fee of regular disciplines in the Communication and Arts School.

Alunos PUCPR

As disciplinas ofertadas no English Semester que fizerem parte da matriz curricular do seu curso poderão ser cursadas em equivalência. Basta fazer a solicitação de equivalência ao final do semestre. As demais disciplinas cursadas, e não passíveis de equivalência em seu curso, poderão ser usadas para crédito de optativas ou atividades complementares. Converse com o seu coordenador de curso